Έξι στους δέκα καταναλωτές στην Ελλάδα φοβούνται την υπέρβαση του μπάτζετ
Η πίεση λόγω οικονομικών δυσκολιών, αλλά και η παγιωμένη νοοτροπία για αγορές την τελευταία στιγμή καθιστούν τους Έλληνες τους πλέον αγχωμένους κατοίκους στην Ευρώπη αναφορικά με τις αγορές κατά την περίοδο των εορτών. Σύμφωνα με την πρόσφατη σχετική έρευνα από την PayPal και την Kantar Millward Brown, οι Έλληνες καταναλωτές εστιάζουν στην εύρεση των πιο ξεχωριστών δώρων, όμως από την άλλη έχουν στο μυαλό τους να μην βγουν εκτός μπάτζετ κατά τις αγορές της τελευταίας στιγμής.
Ειδικότερα, το 20% των Ελλήνων αισθάνεται άγχος ή πίεση που σχετίζεται με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, το 61% των Ελλήνων φοβάται μήπως υπερβεί το διαθέσιμο μπάτζετ, 7 στους 10 Έλληνες επωφελούνται από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες προσφορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι Έλληνες εξακολουθούν να επιδιώκουν την αγορά ενός όμορφου δώρου για τα συγγενικά και φιλικά τους πρόσωπα, διαθέτοντας περίπου 240 ευρώ συνολικά (ο ευρωπαϊκός μέσος όρος αγγίζει τα 340 ευρώ).
Ωστόσο η αναζήτηση των δώρων είναι μια συγκεκριμένη πηγή ενόχλησης για το 68%. Πρόκειται μάλιστα για το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στους ερωτηθέντες Ευρωπαίους, όπου ο μέσος όρος κυμαίνεται στο 57%. Επίσης ενώ επιθυμούν να προσφέρουν στους αγαπημένους τους κάτι αληθινά προσωπικό και σπανίως καταφεύγουν σε τετριμμένες ή κλασικές επιλογές (27%), η νοοτροπία της «τελευταίας στιγμής», σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση και τους αργοπορημένους μισθούς, αναγκάζει το 80% να κάνει τα ψώνια του λίγο πριν από τα Χριστούγεννα.
Το 47% ανησυχεί για την εύρεση του πλέον κατάλληλου δώρου και το 51% αγοράζει δώρα από μικρούς εμπόρους, καθώς συχνά διαθέτουν ασυνήθιστα και ξεχωριστά είδη. Το 58% κάνει χρήση πιστωτικών καρτών και το 24% χρησιμοποιεί PayPal. Αξίζει να σημειωθεί πως το 38% κάνει τις αγορές του on line, το 55% ψωνίζει από ξένα e-shops και το 21% θα κάνει αγορές μέσω κινητών συσκευών. Μάλιστα το 79% κάνει on line αγορές για να εξοικονομήσει χρήματα και το 77% για να εξοικονομήσει χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου