Με διάφορους τρόπους μεγάλες εταιρείες αποχωρούν από την ελληνική αγορά - Η απόφαση θεωρείται πλήγμα για το ελληνικό ελαιόλαδο - Τι λέει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της
Με μια λιτή της ανακοίνωση σήμερα το μεσημέρι και η πολυεθνική Unilever ήλθε να δηλώσει πως προχωρά σε αποεπένδυση από ένα εξόχως ελληνικό της σήμα. Το Άλτις αλλά και μια σειρά άλλων μαρκών. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της.
Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon. Μια πώληση την οποία όμως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ή να δεσμευτεί πως θα σημάνει ταυτόχρονα και πλήρη διατήρηση θέσεων εργασίας ή των μαρκών στην αγορά ως έχουν. Φιρμών 100% ελληνικών που θα περάσουν σε νέα χέρια.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η η Ελαΐς - Unilever με τα σήματα που κατέχει είναι leader στην ελληνική αγορά ελαιόλαδου με δεύτερη μεγαλύτερη την Μινέρβα. Η πρόθεση για έξοδο από τον τομέα του ελαιόλαδου στην ελληνική αγορά είναι μία υπόθεση η οποία έχει απασχολήσει και στο παρελθόν την Unilever ενώ πρόσφατα αποπέμφθηκε και η τέως διευθύνουσα σύμβουλος της πολυεθνικής κα. Ηρώ Αθανασίου. Μάλιστα η εταιρεία είχε ανεπιτυχώς και στο παρελθόν - περίπου πριν από μία δεκαετία - να αποδεσμευτεί από τα συγκεκριμένα σήματα τα οποία όμως διατήρησε στο χαρτοφυλάκιο της καθώς δεν είχε δεχθεί κάποια αξιόλογη προσφορά.
http://www.protothema.gr/economy/article/716705/-neo-htupima-i-unilever-poula-tin-altis-kai-elanthi/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου