Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

NTENIZ ΔΗΜΑΚΗ,ποιά είναι η νικήτρια του φετινού Oropos Seaside Race








φωτο  http://www.apopsi-tora.gr/






Η 
Ντενίζ Δημάκη έχει κατακτήσει 13 Πρωταθλήματα Ελλάδας στο τρίαθλο, 11 μετάλλια σε Ευρωπαϊκά κύπελλα -εκ των οποίων τα 5 είναι χρυσά- και έχει μάθει την αξία του "ευ αγωνίζεσθαι" μέσα από τον αθλητισμό. Είναι λογικό λοιπόν που θελήσαμε να κλέψουμε λίγο από τον χρόνο της για να τη γνωρίσουμε, καθώς προετοιμάζεται .


Τρίαθλο ξεκίνησα το 2002 έχοντας κάνει πρωταθλητισμό πιο πριν στις αποστάσεις στο τρέξιμο καθώς και στο κολύμπι στις μικρές ηλικίες. Είχα και έχω ακόμη διακρίσεις στο τρέξιμο, μάλιστα διεκδικώ όρια.

Έχεις σπάσει ρεκόρ στην Ελλάδα κι έχεις καταφέρει Ευρωπαϊκές διακρίσεις τόσο στο τρίαθλο όσο και στο δίαθλο, υπάρχει κάποιος στόχος που δεν έχεις κατακτήσει;
13 φορές πρωταθλήτρια Ελλάδος στο Τρίαθλο, έχω κατακτήσει 11 μετάλλια σε Ευρωπαϊκά κύπελλα, εκ των οποίων 5 χρυσά με την ευτυχή στιγμή να κατακτώ το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα διάθλου το 2007 στη χώρα μας, στις Σέρρες. Αισθάνθηκα δέος όμως με την συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2008 στο Πεκίνο και ρίγησα παρελαύνοντας με την Ελληνική σημαία στην τελετή έναρξης!Τι ιδιαίτερη προπόνηση κάνεις για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στην πρόκληση του XTerra;



Το τρέξιμο, το κολύμπι και το ποδήλατο είναι μέρος της ζωής μου! Το ιδιαίτερο στο XTerra για μένα είναι το mountain bike και έτσι σε κάθε προετοιμασία πριν από κάθε XTerra αλλάζω το ποδήλατο δρόμου σε ποδήλατο βουνού! Το cross country run το έχω από την χειμερινή μου προπόνηση!
Υπάρχει κάποιο set ασκήσεων που θα πρότεινες σε μια κοπέλα που θέλει να “ξεκολλήσει” από τον καναπέ;
  • 30 δευτερόλεπτα ημικάθισμα σε ακίνητη θέση επί 4 φορές.
  • 40 κοιλιακούς επί 4 φορές.
  • 30 ραχιαίους επί 4 φορές.
Αυτά για αρχή!

Τι έχεις πάρει από τον αθλητισμό;
Έχω κερδίσει την πραγματική ζωή! Έχω μάθει να διεκδικώ τα όνειρά μου, να μάχομαι για αυτά. Από τον αθλητισμό πήρα την αξία του "ευ αγωνίζεσθαι", έκανα πράξη τα ιδανικά που πήρα από την οικογένεια μου. Στον αθλητισμό έκανα και διατηρώ υπέροχες φιλίες με σπουδαίους ανθρώπους. Ο αθλητισμός για μένα ήταν και είναι παιδεία.
Ποια είναι η γνώμη σου για το ελληνικό επίπεδο του τριάθλου
γυναικών;
Το τρίαθλο στην Ελλάδα έχει μεγάλη ανάπτυξη σε άντρες και γυναίκες. Στις γυναίκες κάπως λιγότερο. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η ανάπτυξη είναι στην μέση ηλικία. Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα της παιδείας μας δεν επιτρέπει πραγματικό σχολικό αθλητισμό και ουσιαστική κατεύθυνση των παιδιών προς τα εκεί.
Για να επανέλθω στις γυναίκες, όλο και περισσότερες κοπέλες αγαπούν το τρίαθλο και συμμετέχουν! Μακάρι όλο και περισσότερες.Τι κάνεις όταν δεν προπονείσαι; Έχεις κάποιο χόμπι ή κάτι που σε αναζωογονεί για να συνεχίζεις;





Ποια είναι η πρόκληση του να συνδυάζεις τον πρωταθλητισμό με τη μητρότητα;
Η πρόκληση είναι να βλέπουν τα παιδιά ότι κάνεις αθλητισμό και να τους δίνεις το παράδειγμα μέσω των αξιών που προσφέρει η άθληση. Η πρόκληση είναι να πεις ότι μπορείς. Η πρόκληση είναι να σε καμαρώνει η οικογένειά σου.


https://www.redbull.com/gr-el/sinentefxi-protathlitria-triathlo-nteniz-dimaki



Περισσότερα στην προσωπική της ιστοσελίδα
http://www.denizdimaki.gr/


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου