Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Η ήττα του καθεστώτος Ρούσση πρέπει ΝΑ ΕΙΝΑΙ...συντριπτική.





ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ο Ωρωπός που θα παραδώσω στον γιό μου  να είναι σύγχρονος λειτουργικός ανθρώπινος και πιό όμορφος απο αυτόν που βρήκα  με διακυβερνήσεις όπως αυτή της τελευταίας πενταετίας της Δημαρχίας Ρούσση.

Σήμερα  - Σκοταδισμός,κουκούλες απειλές,ψυχολογικοί εκβιασμοί και πολλά άλλα τέτοια γλυκανάλατα ....έχουν τελειώσει.

Τελειώσανε επίσης και οι κάθε λογής κουμπάροι ,φίλοι και παρατρεχάμενοι και η ατελείωτη ανεπάρκεια σε όλους τους τομείς .


 Η 
παλαιοκοινοταρχική μορφή διακυβέρνησης του όμορφου τόπου μας απο τον  κο Ρούσση και την παρέα του που εφαρμόστηκε απαρέγκλιτα και με συνέπεια-(αδιαφάνεια ,παραπλάνηση,έτσι γουστάρω εγώ ,ψεύτικα προφίλ ψευτών ανθρώπων ,κλπκλπ) έχουμε γράψει και αποκαλύψει πολλά κατά καιρούς,
και που μας πρόσφερε σαν δώρο 5 βασανιστικά χρονάκια τώρα μόνο θλίψη, για το ατελείωτο πισωγύρισμα του Δήμου μας έλαβε τέλος πανηγυρικά...




Παρακολουθώντας όλες τις προεκλογικές ομιλίες του Γ.Γιασημάκη απο κοντά ,διαπίστωσα, την δίψα του κάθε συνδημότη μου για να τραβήξει μπροστά ο τόπος μας ,ο ρυθμός ο παλμός και η αθρόα προσέλευσή τους μιλώντας απο μόνες τους βροντοφώναζαν στο ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΩΣ ΕΔΩ.

Το σημερινό ζητούμενο πλέον κατα την άποψη μου είναι το πόσο μεγάλη θα είναι η ήττα του καθεστώτος Ρούσση ,πρέπει να είναι και θα είναι ΗΤΤΑ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ. 




Με ρωτούν πολλοί καιρό τώρα γιατί αντιστέκομαι  και γιατί γράφω επώνυμα????

Υπάρχουν λόγοι ...αναφέρω τον βασικό.


Το ήθος της Πολιτείας είναι το ίδιο με αυτό ,εκείνων που την κυβερνούν (το της πόλεως ήθος ομοιούται της άρχουσιν ) - Ισοκράτης.


ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΛΟΙΠΟΝ -  και για το ήθος λοιπόν εγώ αντιστέκομαι .


Δεν κρύβομαι πίσω απο ψευδώνυμα ,ούτε εγώ ,ούτε 
χιλιάδες Ωρωπιώτες  φοράμε κουκούλες ,
Κουκούλες φορέσαν οι κυβερνήτες μας με τα τσιράκια τους και για αυτό ,αυτούς τους κυβερνήτες
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ .






Απο καρδιάς 


Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους μας και ασχέτως προσωπικής σας επιτυχίας ,επειδή
μόνον έντιμοι και θαρραλέοι ανθρωποι αντιμετωπίζουν καθεστώτα όπως του Ρούσση ,έχετε κερδίσει τον σεβασμό μου.





Αντώνης Καραμπάτος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου