Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Μάθανε πως δεν μασάμε και πλακώσαν οι καλλιτέχνιδες !!!







Xτεσινοβραδυνή επίθεση απο Δημαρχιακό Καθεστώς ?? Νούμερο 1

Η τρίτη  καλλιτεχνική επίθεση μέσα στον μήνα στο μπλόγκ μας η πρώτη για χτές

Καταγγελία στο φείς μπούκ ότι εγώ δεν είμαι εγώ ....,μα τόσο βλάκες μας κυβερνάνε δεν φανταστήκανε πως εγώ ......έχω δηλώσει ότι εγώ είμαι εγώ ???

Μπά δεν νομίζω ..............να είναι τόσο έξυπνοι !!!!


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ομάδα βοήθειας του Facebook
Χθες
Γεια σας,

Κάποιος από τους φίλους σας στο Facebook ανέφερε ότι ο χρήστης Αντώνης Καραμπάτος σάς παριστάνει. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας αυτού του είδους τα αιτήματα. Θα εξετάσουμε το συγκεκριμένο προφίλ και, εφόσον παραβιάζει τους Όρους της κοινότητάς μας, θα το αφαιρέσουμε. Θα σας ενημερώσουμε μόλις λάβουμε την απόφασή μας.

Σας ευχαριστούμε,
Η ομάδα του Facebook
Χθες
Γεια σας,


Εξετάσαμε το προφίλ που ανέφερε ο φίλος σας και διαπιστώσαμε ότι δεν σας παριστάνει και δεν παραβιάζει τους Όρους της κοινότητας. 

Σημείωση: Αν δείτε κάτι στο προφίλ κάποιου άλλου χρήστη που πιστεύετε ότι δεν θα έπρεπε να είναι στο Facebook, αναφέρετε το συγκεκριμένο περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφία ή βίντεο) και όχι ολόκληρο το προφίλ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές μας, ανατρέξτε στους Όρους της κοινότητας του Facebook:

https://www.facebook.com/communitystandards

Σας ευχαριστούμε,
Η ομάδα του Facebook


Thanks,





Spyros








Χτεσινοβραδυνή επίθεση απο Δημαρχιακό καθεστώς ?? νούμερο 2

Αφορούσα άρθρο μας για την ανεπάρκεια του Δημάρχου σε μια απλή  τελετή ,αυτή της προχτεσινής παρουσίασης ων υποψηφιοτήτων του συνδυασμού του που παρουσίασε υποψήφιά του ,δίχως η ίδια να το γνωρίζει 


Giorgos Karras Ρε ποσο ηλιθιος εισαι??αυτο καταλαβες εσυ σημερα αντωνακη????Υπομονη λιγο ακομη και θα παρεις την απαντηση απο εκει που πρεπει.....
1






Παρόλα αυτά σεβόμενος τον εαυτό μου και τις απόψεις μου και παρότι έχω σκυλοβαρεθεί τέτοιυ είδους και ύφους ενέργειες συνεχίζω ακάθεκτος .
ΤΩΡΑ 
 όσον αφορά φήμες που αναφέρουν πως είμαι απο τους πρώτους σε λίστα προγραφής -διαγραφής ,ένα έχω να πώ 

Εγώ είμαι εδώ ...



Αντώνης Καραμπάτος 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου